الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الینا پرتوی گرم خورشید

دختری با کفش های کتانی

1391/11/30 1:03
نویسنده : الینا
448 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه مامانی و خاله جونم و من رفتیم خرید و مامانم بادیدن یک جفت کفش کتونی آلستار قند تو دلش آب شد و برای من اون رو خرید البته رنگ زردش نبود این بود که  من صاحب اولین کتونی بنفش زندگیم شدم و اونقدر این کفشا توی پای من قشنگه که نگو .اما این اولین باربود که با مامانم به این شکل می رفتم خرید حالا کدوم شکل الانه بهتونم می گم بدون کالسکه بیچاره مامانم حسابی دست و کمرش دردگرفت آخه بیشتر زمان رو هم بنده خوابیده بودم مامانم می خواست برای آتلیه چند دست پیراهن قشنگ برای من پیدا کنه که موفق نشدیاسایزشون کوچیک بودیاقشنگ نبودن بابایی سفارشکرده بود که یکی از پیراهن ها زردباشه که اونهم پیدا نشد .نمی دونم چرا سایز این لباس های نی نی ها کوچو لوعه آخه با با جون پس من چیکار کنم .

دو ستتون دارم بازنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 16:33
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما