الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الینا پرتوی گرم خورشید

اولین خرید عید الینای دوست داشتنی

1391/12/22 1:44
نویسنده : الینا
139 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه هجدهم اسفند الینا جونی به همرا مامان و بابایی و مامانی و عمه و دختر عمه های دوست داشتنیش برای خرید به مرکز خرید تیراژه رفت و حسابی در حالیکه ساکت و آروم بود  گشت و گشت قربون اخلاقش برم که نه گریه کرد و نه غر غر کرد یا توی کالسکه خواب بودیابه هر کسی که می دید می خندید و من با خودم فکر کردم چه خوب می شد که همه ما این خصیصه رو تا دوران بزرگسالی حفظ  می کردیم که امید وارم درمورد نازین ما هم  این اتفاق بیفته .

خلاصه تمام وقت مادرزیر زمین گذشت جایی که پر از مغازه هایی است که لباس نوزاد و کودک می فروشند عمه جون برای الینا یک دست پیراهن قشنگ  زرشکی رنگ خرید و بابایی هم یک پیراهن بنفش خالدار که توی اون الینا دوست داشتنی تر می شه وهمینطور یک شلوار لی پیش بندی و یک لیوان آب خوری در انتهای خرید قیافه همه دیدنی بود فکر کنم به دیدن لباس بچه آلرژی پیدا کرده بودند بس که با ما دونه دونه مغازه ها رو زیرو رو کرده بودن و من از طرف عشقم از همه تشکر کردم که ما رو در اولین خرید  همراهی کردند.

همیشه سبز واستوار باش چون بهار 

مامان و بابا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)