الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الینا پرتوی گرم خورشید

سفر یک روزه الینا خانوم

1392/2/14 4:31
نویسنده : الینا
178 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه راس ساعت یازده  الینای دوست دوست داشتنی با مامان و بابایی و عمو عباس به یک سفر یک روزه به شمال رفت و مامانی خیلی نگران بود که جیگر طلا خسته بشه و حسابی توی مسیر شلوغ کاری کنه اما از بس گل و ماهه این دخمر تنها بازی کرد و خوابید و حسابی دل مامان و بابایی رو ش اد کرد .

نکته قابل توجه 

برای من مساله  جالب این سفر این بود که الینا مدام می خواست برود جلوی ماشین ۰ پیش بابایی و من هی اونو از وسط دوتا صندلی جلوی ماشین می  گذاشتم توی کریرش خلاصه علاوه بر این کار با رقصیدن حرف زدنش کلی هم مارو سرگرم کرد .

طعم جدید 

من وقتی داشتم گوجه سبز می خوردم الینا آن چنان به دهانم زل زده بود که خجالت کشیدم و مجبور شدم کمی به دهانش بمالم که دلشهوس نکنه آخه بزرگ شده عشقه من 

نگاه کنجکاو 

امروز درختی که همزمان با تولد الینا کاشته بودیم (کاج برزیلی )حسابی سبز شده بود و به قول باغبون ها گرفته بود آخه من نگران بودم که چرا این درخت رشد نمی کنه درضمن الینا با صدای پرنده و درخت ها آشنا شد موقع دیدن سردر مغازه که در شب با نورهای رنگارگ می درخشید کلی ذوق زده شد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)