الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الینا پرتوی گرم خورشید

چهار دست و پا نمیرم که نمی رم

1392/2/26 1:21
نویسنده : الینا
305 بازدید
اشتراک گذاری

الینا خانوم تصمیم گرفته که چهار دست و پانره و به قول معروف یه هویی راه بیفته .اصلا چه معنی داره آدم چهار دست و پا بره وقتی میشه خیلی راحت همون طور در حال نشستن خودتو به جلو هل بدی اینطوری انرژیکمتری صرف می شه وا..

از امروز شنبه جیگرمن این طور خودش رو بهموقعیت دلخواهش می رسونه مثلا برای رسیدن به مامانش همون طور که نشسته هی بهراست وچپ متمایل میشهو خودش می کشه جلو اصلا همه چیزه عشقم منحصر به فرده درست مثل خودش .(قربون چهار دست و پا رفتن این مدلی ات برم )

خلاصه اینطوری زانو هاشم آسیب نمی بینه هر چند که من برای سیسمونی اش زانوبند گرفته بودم .خوب یکی یه دونه منه دیگه هر طور که دوست داره راه میره و من همه جوره قبولش دارم .

دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی آناهید مهربون
3 تیر 92 2:10
سلام مامی ونی نی ناز! دخملی منم مردادیه.دو هفته از الینا جون کوچیکتره و مثل الینا جون علاقه ای به چاردست وپارفتن نداره البته چند روزه یاد گرفته نشسته خودشو حمل ونقل کنه ! دوست داشتین بیاین وبلاگ نانای من
افسانه
30 تیر 92 12:11
بهداد من هم 9 ماهش تموم شده... بگو ببينم اليا بالاخره چهاردست و پا رفت يا نه؟؟ يعني من اميدوار باشم يا نباشم؟؟؟ راستي وبلاگت هم خيلي جالبه... خوشحال مي شم به من هم سر بزني